Monday, May 31, 2010

bebelan pagi si kacak

Seseorang cuba-cuba minta aku tulis ini.

Suatu pagi hari tapi tak berapa pagi aku belum sedar dari mimpi. Aku tak pasti mimpi itu sengaja dipanjangkan aku atau memang mimpi itu datang dengan panjang. Ketika mimpi bermain-main dalam tidurku datang suatu bunyi membawa mimpiku lari. Alaa..
(terbayang gambaran komik.lucu)

"bangun-bangun ish ape anak dara bangun lambat?!" *anak dara aku tambah. Suara dia kecoh(dalam hati suka). Aku disoal. soal lagi. Aku jawab sahaja mana terlalu difikiran langsung kalah dengan bebelan dia. *senyum. "jangan ikut perasaan" pesan dia. Aku setuju terus bangun. Aku tahu yang dia tahu bagaimana mahu hidupkan hariku. Kata-kata ini cukup untuk tayangkan aku suka itu.

Aku betul2 sayang dia.:) *pengakuan publisiti.haha

Baiklah, sebenarnya aku nak menjerit sekuat - kuat hati, melaungkan yang...
"AKU SUKA TIDUR" : )
(dengan teruja dia minta aku kata itu,ape senyum2?) haha.

Tapi,
tapi lagi. bukan nak membantah cuma nk cuba-cuba kata.
walaupun aku tahu dalam dunia realiti banyak yang boleh dilakukan TAPI aku rasa dunia mimpi lagi banyak yang menarik. Baik pilih mimpi. Boleh tak?.....Oke tak boleh.

Yang pelik bila mana aku bantah kata dia,akhir ikut jugak. *senyum

Selebihnya,cerita ini aku simpan.

Hahahaha!! Maaf, izinkan aku ketawa ya? Sebab DIA sungguh kacak nasihat begitu.
sambil tepuk-tepuk bantal kata "bantal2,esok kejut aku awal ok!"

Ok.ok.sudah untuk ini.

p/s: selamat malam manusia bumi. : )

No comments:

Post a Comment