Thursday, June 17, 2010

aku dan kawan

Mengertikah aku makna sahabat sejati? itu bukan persoalan.
Aku bukan seperti mereka bicarakan.
Aku bukan pemusnah sahabat.
Aku penyanjung sahabat.
Aku insani yang punya hati.
Jangan kau biar hati ini bersedih.
Aku hanya perlukan sahabat yang memahami aku.
Yang hanya berpoya-poya sahabat MAAFKAN aku,aku menyedari siapa kau.
Hipokrasi bukan sikap aku tapi menerima apa yang terselindung dari mata kasarku,aku biasakan.
Akhirnya sampai saat aku katakan aku bukan pentaksub sahabat.
Aku hanya perlukan kawan yang boleh jadi teman.
Kawan yang wujud untuk menyenangkan.
Kawan yang sentiasa menghiburkan dan senang dihiburkan.
Juga kawan yang POSITIF semuanya.
Cuma mohon jangan lakukan ini: depan aku semua ikhlas,bila tak mampu ikhlas katakan sahaja pada kau jangan bla bla bla cari orang lain untuk mengadu.*aku cepat touching.

p/s: aku katakan umum tanpa emosi. jangan ada yang terasa. bukan untuk sesiapa harap maklum. peace :)

KAWAN-KAWAN,
andai aku punya salah pada kalian,jujur dan tegur sahaja aku okee.
♥u'all.


No comments:

Post a Comment