Sunday, June 27, 2010

minta sedikit ruang


aku minta sedikit ruang disini.
terima kasih.

menangis sorok-sorok sangat susah.
tapi kebelakangan ini aku punya kehebatan di situ.
lihat cermin,
senyum sendiri,
cermin mana tahu jujur,
aku tahu aku sedang berpura-pura.
maaf semua aku tak ada kekuatan.
andai aku punya peluang,
aku tak akan pernah minta ini semua berulang.
tapi aku takut,
janji,
aku akan cuba,aku akan paksa,aku akan usaha,
aku boleh.
jika kau fikirkan kau boleh,kau hanpir boleh melakukan,blablabla...*nyanyi.
hahaha(ini pura-pura)

p/s;yang selebihnya aku tak mampu luahkan. bukan cara aku cerita pada sesiapa. doa aku supaya semua selesai segera dan aku mahu kegembiraan aku semula. semoga kita sama-sama mulakan perjuangan dengan tenang semester hadapan. aku masih mahu lawan kepandaian mu.beri peluang,hanya itu semangatku kuat :)
saya harap awak datang dengan berita gembira.

nasihat diri;jangan cuba-cuba jadikan sesiapa dirimu.hormati pendirian orang!*tegas

janji:andai ini selesai,akan saya beranikan diri pegang mikrofon nyanyi ini; when you tell me that you love me depan awak:)

monday 28jun,3.30pm


No comments:

Post a Comment