Tuesday, February 01, 2011

bila aku jadi hana tajima

LUCU

bila aku juga mahu dilihat Hana Tajima
wanita yang sangat bermakna pengertian hidupnya
wanita yang dijadikan idola generasi aku dan sebelum
wanita yang dikagumi wanita lain
aku mahu juga *mana mungkin.
manusia cantik;Hana Tajima

Dan aku pula mahu cuba cara beliau
gagal atau tidak teryata memang gagal
tidak secantik beliau
tetapi tak salah cuba kan ?
*iakan aja mainan kata ini. :)

*teruja
manusia bersyukur ada wajah bukan rupa :)

11 comments:

  1. nice but what is important is be urself... ^_^

    ReplyDelete
  2. tq.

    yes i am !

    jangan salah sangka.
    bukan mahu jadi diri hana tajima.
    cuma..
    maksud tersirat mahu cuba style pemakaian shawls dia. :D

    ReplyDelete
  3. nak cuba pakai shawl ke?? try ar.. bleh buat macam2 gaya.. mesti bertambah cantik :)

    ReplyDelete
  4. Bleh dah tu.., ada iras sikit2....
    Lama-lama dia ok kot.

    ReplyDelete
  5. fitri: hehe masih belajar.

    sabahan blogger club : terimakasih bah ! :)

    ReplyDelete
  6. OMG !! CANTIK gile 'hana' yg kt bawah tu..
    tekojat oden. HAHA

    btw, sape hana nenek??

    ReplyDelete
  7. asam jawa la kau.
    tak perlu perli sangat la.
    choyy!

    hana montana !haha

    ReplyDelete
  8. bweekkkkkk... hahahahhaahhhha

    ReplyDelete