Monday, June 27, 2011

Aku beri lima bintang ambil kau !

video


Tuhan jadikan kita berbeza-beza tapi Tuhan jadikan cinta supaya menjadi satu.
Wanita jangan dibilang dia cantik, tapi bilang dia SANGAT cantik.

Wanita dijadikan atas nama cinta,
Kalau kita cari pasti jumpa tapi jumpa yang macam mana?
Kita yang buat pilihan.

Pilihan wanita tidak siapa yang tahu tapi yang pasti dia tetap indah,
Penantian ini pasti membuatkan hasil,
Cinta tak akan datang kalau tidak dicari.

-Tomok, 2011


psst: cantik bahasa indah pengertian. SUKA :) klip video macam romantik gila woo! ^_^

5 comments:

  1. lambatnye.. aku nk tgk vedio ape tu .
    almaklum la yano..
    wifi free -.- haha!

    ReplyDelete
  2. haha. nnt dah laju tengok lah.
    best!

    ReplyDelete
  3. zue: kan kan :)

    awok: coi bukan lah. itu lagu tomok untuk wife dia. XD

    ReplyDelete