Thursday, March 22, 2012

Na na na naa ganu kito

HAHA entri tak menahan.
Geng JCS11363 kenyang makan angin ke Terengganu.
Fist time wei aku masuk Ganu. Kesian. Haha

Cantik!

Tasik Kenyir

Air Terjun Saok
Kelas kau Jah masuk hutan pakai kasut tu. Haha.
Apa nak buat arahan Miss pakaian rasmi.
"kalau korang bising aku potong markah" Haha *saiko.

Taman Herba Sri Gawi

Air Terjun Sekayu
Air ni jernih sangat tapi tak dapat mandi, mama tak kasi.
Haha anak emak kan. Biasalah. Hmm.

Kedai keropok lekor. *sempat lagi kan.hehe
This is awesome man!
Ini sebahagian daripada assignment terakhir kitaorang. Miss tanya kitaorang, mahu buat project atau pergi trip? Dan ini jawapan kitaorang. Pengalaman tak mungkin dimatikan. Jujur kata, aku dan kawan-kawan kelas berkepit merangkak dari part one sampai sekarang. Aku dah anggap mereka seperti adik-beradik pinjam buat kekuatan Si Perantau. Pejam celik dah part six. Tinggal satu dua detik kami sudah mahu berpisah. Sumpah sedih.

psst..Buat teman, walau kita dah berpisah, gambar-gambar ceria ini buat aku kenang sampai mati. Korang jaga diri tauu. Jangan lupa aku. Bye bye :(

5 comments:

  1. fewwiiittt!!!!
    hapdet pasal trip kenyir...
    tapi gambar saya takde... sob3.. Y.Y

    ReplyDelete
  2. haichee. ada laa dlm gmbr reramai tuu,
    yg dok lompat paling tinggi tu bukan hang ka?
    hehe

    ReplyDelete
  3. Tapi gambar saya ada banyakkkk. Heee :B

    ReplyDelete
  4. Hahaha..takpe..kira aci la tuh.. =)

    ReplyDelete