Tuesday, June 08, 2010

bila kemajuan berlawan

laptop baru lepas update.
semua berubah.
yang biasa jadi janggal.
yang senang jadi susah.
yang asalnya disini jadi disitu.
yang aku selesa tekan kanan jadi kiri.
yang boleh post jadi tk boleh post.
haish...
bukan lepas update fresh ke?binggung.

benda canggeh bila dah tukar organ tetap juga hampehh.
kadang-kadang bila ada dalam situasi ini,mahu saja aku jadi doktor bedah laptop.
baru aku puas dengan keinginan yang cerewet ini.
aku jadiTAKselesa bila macam ni.

tiba-tiba aku bersikap paranoid.
bersangka buruk dengan tukang update.
ambil kesempatan bila mahu duit.
sambil lewa buat mereka untung.
tapi masalahnya yanazunaidi oii..
ko update ni bukan free ke?haiya.

aku nk windowsXP balik la macamni.
bia kuno asal aku selesa.
aku cuba bertahan.
buat-buat tak tahu bila tak selesa.
mungkin...terbaik.


p/s: siapa-siapa yang arif tetang ini,sila bantu. :)
*penuh harapan.



No comments:

Post a Comment