Wednesday, June 09, 2010

akul si primadona dunia

Haha.izinkan aku gelak dahulu ya.haha

Nampak entri itu anggan-anggan yang melampau bukan. Aku maksudkan itu kerana semakin hari semakin aku gemar beranggan. Seronok. Imagenasi aku boleh hidupkan watak primadona aku. Biarpun hanya syok sendiri.

Bila aku anggan-anggan,aku tetapkan tahap maxima supaya aku tak dikatakan tidak berpijak di bumi yang nyata. Aku akan gerakkan watak dalam dunia anggan-anggan aku bila sahaja aku berada dalam ruang kosong, bila banda-benda pelik datang menghadapku, bila mahu mula bermimpi(sebelum tidur), bila tefikirkan orang-orang tersayang. Bila ruang itu ada,lantas kesempatan diambil untuk menjadi seorang pengarah tersohor dalam dunia anggan-anggan aku.

Banyak yang terhasil. Banyak juga dalam perancangan untuk menghasilkan sebahagian daripadanya ke dunia realiti. Aku tak kesah bila mana semua beranggapan 1.anggan-anggan pemusnah harapan 2.anggan-anggan sia-sia sahaja kalau tiada usaha 3.buang masa beranggan,bertindak sahaja 4.apa-apa sahaja.

Bagi aku,biar aku hidup dengan anggan-anggan. penting bagi aku. Anggan2 yang melahirkan semangat juang aku. Anggan2 yang melahirkan segala impian dan cita-cita aku. Anggan2 yang bisa aku jadikan landasan bila aku jatuh. Anggan2 yang mengembirakan aku ketika sedih.

Bila mana ada suara2 yang bertanya :
APAKAH IMPIAN ANDA?
dengan tanpa segan silu aku menjawab:
IMPIAN SAYA ADALAH ANGGAN-ANGGAN SAYA (nohtah)

Mungkin anggan-anggan kita dikritik bila kita bercerita megah dengan orang yang tidak mengenali kita. Jadi simpanlah semana boleh. Semoga anggan-anggan kalian akan jadi kenyataan. Weee~


p/s: Dear amirulhaqim,
sy senang cerita anggan2 itu dengan awk sbb awk suka layan walaupun kadang2 anggan2
awk yang over sangat.haha.ily.

No comments:

Post a Comment