Friday, December 10, 2010

pakai hak cari tempat lapang


cerita tentang masa bosan
tak payah nak bosan sangat la
aku cuba cari jalan susur untuk tidak bosan
dulu-dulu
aku cari televisyen
aku cari radio yang pasang aerial
aku cari lagi raket badminton
bulu tangkis aku pukul pada dinding aku tak pernah rasa kisah

tapi sekarang aku kisah

apa yang aku cari teknologi moden semua
aku cari komputer riba
aku cari telefon bimbit
aku cari lagi pamain mp4
aku cari lagi PS

Ah belagak la kau!!

tetap aku tak kisah apa kau kata
tolong buka luas deria pendengaran semua
aku mahu kata cuma
kita tak perlu hanya mengeluh kata masa itu bosan bosan bosan
ternyata banyak tempat lapang untuk luah masa bosan
barang lapok barang moden
bukan hal untuk bertekak
janji boleh berfungsi sebagai tempat lapang.

wahai kau,maksud aku itu saja.
::okay aku tarik balik kata tadi.

terima kasih.


pssst:aku cuba mahu saiko diri dengan ini.

No comments:

Post a Comment