Saturday, May 14, 2011

Kawan yang sangat semalam

Di suatu sudut.
Bila hari semakin menjingga.
Aku teringat kawan semalam.
Semalam yang sangat semalam.

Bukan

Bukan nak menyesal.
Tapi hanya menyoal.
Masa kecil ramai gila kawan lelaki pun tak punya untung masa besar sikit.
Bila akhirnya bila besar aku kenal realiti yang mana susah nak keluar dengan mereka.
Kerana aku ada ibubapa dan dia.

Ohno. faham tak? haha

Okay aku bukan tiada kawan perempuan.
Maaf betulkan soalan itu.
Aku cuma kata keliling rumah aku.
Aku tak punya kawan itu.
Aku mahu kawan itu.
Kawan yang boleh ketuk pintu rumah mereka dan "Babe jom teman aku pergi 7eleven depan tu!" atau "Aunty,esok nak pergi jalan dengan ini princess boleh?"

Tiada.

Cuma ada "ADIK jom teman aku pergi 7eleven depan tu!" atau "ABANG, jom ajak ayah mama pergi jalan"

Ya. Dah faham?haha

Terima kasih sebab faham.
(Nasib aku tak jadi lelaki kan?)*monolog.

Okaybai Assalamualaikum.:)



psst: awak,ini bukan tidak mahu berkawan cuma tiada peluang. nanti dah ada kereta ada lah peluangnya. haha:D

4 comments:

  1. nape lah kamu ni..suke monolog cendiri2..ish2..peyakit awk tu..dah nk berjangkit kat sye taw..

    ReplyDelete
  2. haha.
    ITU LEBIH BAIK.

    cakap sendiri lebih baik.
    tak sesak kan telinga siapa-siapa.
    kita cakap sendiri pun bagus tiada PENGKRITIK.
    kita sentiasa betul. hehe

    Dah berjangkit ? haha tolong jangan amalkan. boleh gila. :DD

    ReplyDelete
  3. yeke lebih baik cakap sendiri???
    pelik-pelik je..hehehe

    ReplyDelete
  4. Ala kau,
    apa yang kau tulis kat blog kau tu bukan cakap sendiri ?

    Nak luahkan perasaan pun simpan-simpan.
    Pelik tak ?
    hahaha terkena balik. :P

    ReplyDelete