Monday, July 18, 2011

Amirul haqim ♥

Hari ini aku punya hari gembira

Benda biasa dalam dunia bila orang kita sayang gembira kita sama gembira.
Kan? maka tiada jawapan kenapa aku gembira. :)

Ini,

Untuk kamu yang berbadan sasa
Cukup memang tak akan cukup segala apa aku beri
Tapi itu cukup aku mampu untuk ketika ini
Aku mahu kau tahu apa yang aku beri tidak cukup untuk nak dibandingkan kasih kau
Bila lihat kau senyum pada aku itu lebih-lebih bagi aku yang aku rasa selamanya milik aku
Doa aku semoga aku milik kasih kau secara hakiki nanti

Hari ini aku cuma insan kosong yang berkata
Kata-kata yang kosong tapi isi banyak makna
Hanya kau tahu makna isi dalam itu
Terima kasih untuk hari ini dan esok esok

Untuk 18/07/2001
Tahniah 20 tahun sudah umur kamu
Moga kamu panjang umur murah rezeki
Moga semua impian, cita-cita kamu akan di makbul Allah
Yang baik-baik doa akan datang pada kamu. Amin.
Seribu kali ucap SELAMAT HARI JADI *nyanyi :)
Semoga kali ini lebih baik daripada yang lepas
Dan jalan hidup kamu yang ke depan itu akan saya teman bersama. *janji
Jatuh bangun gembira sedih jangan risau saya ada. :)

Sekali lagi,
SELAMAT HARI JADI



Salam sayang.

2 comments:

  1. "Dan jalan hidup kamu yang ke depan itu akan saya teman bersama. *janji
    Jatuh bangun gembira sedih jangan risau saya ada. :)"

    ouh, sgt mendalam. *touching* sekjap.
    Hope we can see you guys forever after!!!!

    ReplyDelete
  2. Hehehe. *segan

    Doa kawan-kawan pun sangat berharga.
    Terima kasih fatin. InsyaAllah. :)

    Hope u too.:)

    ReplyDelete